Veelgestelde vragen
Op deze pagina vind je de meeste veel gestelde vragen. Staat je vraag er niet tussen, dan kun je een e-mail sturen naar: info@webblouse.nl
Product
1. Ik zoek een bepaald product maar kom er niet uit?
> Je kunt gebruiken van onze zoekhulp, lukt dit niet stuur ons vrijblijvend een e-mail.
2. Ik zoek een product die niet op jullie website staat?
> Stuur ons een e-mail met wat voor product je zoekt, geef zo gedetailleerd aan de gewenste maat, aantal(len), kleur(en), model dan gaan wij voor je aan de slag.
Verzenden
3. Wat zijn de verzendkosten?
> Gratis bezorging vanaf €50,- Voor orders onder dit bedrag vraagt Webblouse een bijdrage in de bezorgkosten van €7.50.
4. Leveren jullie in België en/of Duitsland?
> Bestellingen naar België en/of Duitsland zijn ook mogelijk. Wij vragen een bijdrage in de bezorgkosten van € 8,95 tot een bestelwaarde van € 50,- daarboven is het kosteloos. Levertijd is doorgaans enkele dagen langer dan in Nederland.
5. Met welke vervoerders werkt Webblouse samen?
> Webblouse werkt met het netwerk van DHL. Na het plaatsen van een bestelling ontvang je van DHL de gegevens met betrekking tot Track-en-Trace informatie.
6. Is ophalen mogelijk?
> Het is mogelijk om je bestelling op te halen. Na het plaatsen van je bestelling nemen wij contact met je op om de bestelling op te halen. Ophalen is uitsluitend mogelijk na akkoord van Web Blouse van maandag t/m zaterdag.
Tijdstip en datum van ophalen wordt in overleg nader bepaald. Heb je geen reactie van ons ontvangen stuur dan een e-mail naar: info@webblouse.nl en vermeldt duidelijk je ordernummer en wanneer je de bestelling op wil halen.
Je bent welkom bij Web Blouse BV
L. von Bönninghausenstraat 43,
7651AA Tubbergen
+31(0)546 - 648 844
info@webblouse.nl
Betalen
7. Op welke manieren kan ik betalen?
> Betalen kan via I-Deal, Paypal, Creditcard, Google Pay, Apple Pay, Amex, Maestro, Shop Pay, Sofort, Klarna en VVV Giftcard. Wij werken samen met betalingsplatform Stripe en Mollie.
8. Kan ik ook contact betalen bij afhalen en/of bezorging?
> Helaas dat is niet mogelijk, Web Blouse levert uitsluitend nadat de betaling is voldaan.
9. Waar vind ik mijn factuur?
> De factuur wordt nadat je bestelling is betaald, verzonden per e-mail. Of stuur ons een e-mail voor een copy hiervan.
10. Op zijn de openingstijden van de klantenservice?
> De klantenservice is bereikbaar per telefoon: +31(0) 546-648 744 en b.g.g. +31(0)6 - 12 78 99 72 van 9:00 uur tot 17:00 uur, van maandag t/m vrijdag. Bij geen gehoor, spreek de voicemail in. Je kunt ook een e-mail sturen naar info@webblouse.nl
> Onze klantenservice is gesloten op zaterdag en zondag, tevens zijn wij niet bereikbaar op nationale feestdagen.
11. Geschillencommissie Thuiswinkel Waarborg
> Ben je niet tevreden met de afhandeling van jouw klacht? Dan kun je deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl). Ook kun je jouw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/).